www.hpr-group.maxtrader.pl MaxTrader - Products. Companies. Trade leads.

[Poland]Szkolenia - Strategie pozyskiwania i utrzymania Klientów

28-29.05.2009

Korzy?ci

• Nabycie umiej?tno?ci zastosowania techniki zdobywania Klientów stosownie do specyfiki w?asnej pracy
• Nabycie umiej?tno?ci dokonania analizy Klientów ze wzgl?du na warto?? jak? wnosz?
• Nabycie umiej?tno?ci okre?lenia profilu potencjalnego Klienta
• Nabycie umiej?tno?ci zastosowania metody oceny w?asnej efektywno?ci
• Poznanie sposobów kszta?towania relacji z Klientami
• Zastosowanie strategii zwi?zku z Klientem
• Zastosowanie zaawansowanych techniki dopasowania do Klienta
• Wykorzystanie metod etycznego wywierania wp?ywu i perswazji
• Nabycie umiej?tno?ci stosowania techniki wp?ywu na motywacj?



Program szkolenia

1. ROLA SPRZEDA?Y I SPRZEDAWCY W DZIA?ALNO?CI PRZEDSI?BIORSTWA
• Czym jest sprzeda?
• Cel nadrz?dny
• Rola personelu sprzeda?y
• Cechy charakteru i umiej?tno?ci sprzedawcy
• CRM

2. PROCES ZAKUPU

• Zachowania klientów
• Grupy potrzeb ludzkich
• Proces dokonywania decyzji zakupowych

3. KONTAKT Z KLIENTEM- PIERWSZE WRA?ENIE, USTALENIE POTRZEB
• Aktywne s?uchanie
• Jak post?powa? gdy konkurencja obni?a ceny?
• Co robi? w przypadku gdy konkurencja u?ywa naszej nazwy i warunków handlowych do osi?gni?cia w?asnej sprzeda?y?
• Aspekty psychologiczne procesu sprzeda?y i pozyskiwania klienta
• Co robi? gdy klient nie chce umówi? si? na spotkanie?
• Jak „wej??” w istniej?ce zale?no?ci i uk?ady pomi?dzy potencjalnym klientem a naszym konkurentem? Jak je wykorzysta? i obróci? na nasz? korzy???
• Lider rynkowy – celem konkurencji
• Osoby kontaktowe u klienta, z kim si? kontaktowa??

4. KOMUNIKACJA SPRZEDAWCY Z KLIENTEM

• G?uchy telefon
• Obs?uga to…
• S?owo o porozumiewaniu si?
• Skuteczne komunikowanie
• Skuteczne komunikowanie werbalne i pozawerbalne
• J?zyk sprzedawcy
• Pytania
• Parafraza
• Regu?a 4 x 20
• Etapy rozmowy
• Komunikacja poza s?owna (niewerbalna)
• Rola pod?wiadomo?ci – mo?liwo?ci wykorzystania wiedzy psychologicznej do osi?gni?cia sukcesu w sprzeda?y
• Rutyna handlowca wrogiem efektywno?ci
• Zasady rozmowy przez telefon
• Rozmowa telefoniczna

5. PREZENTACJA CECH I KORZY?CI PRODUKTÓW FIRMY

• Aktor
• Etapy prezentacji
• Cecha zaleta korzy??
• Segmenty nabywców
• Rozmowa z klientem

6. OBIEKCJE, ZRZUTY KLIENTA

• Co to s? zastrze?enia?
• Metody radzenia sobie z zastrze?eniami,
• Metody radzenia sobie z reklamacjami,
• Metody radzenia sobie z agresywnym klientem

7. PSYCHOLOGICZNE ASPEKTY SPRZEDA?Y JAKO SPRZYMIERZENIEC W ZDOBYCIU, POZYSKANIU I UTRZYMANIU NOWEGO KLIENTA
• Wywieranie wp?ywu a manipulacja
• Regu?y/zasady wywierania wp?ywu
• Sytuacje manipulacyjne


8. SPOSOBY FINALIZOWANIA SPRZEDA?Y- CZY JU? POZYSKA?AEM KLIENTA?

• Sygna?y zakupu
• Jak zamkn?? sprzeda??
• Rysowanie
• Rozmowa z klientem
• Lojalno?? klienta przy zmianie pracy, szansa na kontynuacj? wspó?pracy
• Rola rekomendacji klienta

9. METODY ?AGODZENIA DYSONANSU POZAKUPOWEGO


Additional information:

Place of origin:Warszawa
Price:1300 PLN

Category: Business services -> Educational Services -> Couching & Mentoring



HPR Group Sp. z o.o. Selectone Sp.k.

Street:?urawia 45
City:Warszawa
Postal code:00-680
Region:Mazovia
Country:Poland
Phone: +48 022 4401290
Fax: +48 22 4401292

Internet

Presentation:www.hpr-group.maxtrader.pl

Contact person

Name and Surname: Agnieszka Wojciechowska
Phone: +48 022 4401290
Mobile: +48 695434343